Openingstijden

Openingstijden

De praktijk is dagelijks geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Er is dagelijks een arts aanwezig en het vertrouwde team van dokterasassistenten en praktijkondersteuners.

  • Spoed? Bel 076 587 66 65 (kies optie 1). Bij levensbedreigende situaties belt u 112.
  • Bellen voor een afspraak kan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00-10.00 uur en tussen 10.30-12.00 uur.
  • Bel de receptenlijn 076 587 66 65 (kies optie 2) voor een afspraak of overleg met de assistente.

Vakantiewaarneming

In de vakanties wordt waargenomen door één van de volgende praktijken: 

Team Novadok

Maak kennis met ons team

  • Zhyar Abubakr

    Zhyar Abubakr

    Arts

  • Nawzad Baban

    Nawzad Baban

    Huisarts

  • Joep Kamphoven

    Joep Kamphoven

    Huisarts

  • Zabi Hamidi

    Zabi Hamidi

    Huisarts

  • Vilena Mikhaylova

    Vilena Mikhaylova

    Praktijkondersteuner

  • Annette Bras

    Annette Bras

    Verpleegkundige en Doktersassistente

  • Nancy Mutony

    Nancy Mutony

    Doktersassistente

  • Hibaaq Abdullahi

    Hibaaq Abdullahi

    Doktersassistente

  • Linda de Koning

    Linda de Koning

    Interieurverzorgster

  • Danielle Mies

    Danielle Mies

    Praktijkmanager

  • Marloes Polak

    Marloes Polak

    Praktijkmanager

Toekomstgerichte huisartsenzorg met focus op kwaliteit en innovatie

Toekomstgerichte huisartsenzorg met focus op kwaliteit en innovatie

Bij Novadok geloven we in toegankelijke en deskundige zorg, ondersteund door een team van ervaren en startende huisartsen. Onze praktijk biedt niet alleen hoogwaardige zorg aan patiënten, maar ook een leeromgeving voor jonge huisartsen. Door innovatie en samenwerking bouwen we aan de toekomst van de huisartsenzorg in Breda.

Kom ons team versterken!

Vacatures

Bij Novadok krijgen nieuwe huisartsen en praktijkmedewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen, met de steun van ervaren professionals en een sterk netwerk. Dit maakt de praktijk niet alleen een springplank voor jong talent, maar ook een vertrouwde plek voor patiënten die persoonlijke en betrokken zorg zoeken.

Klachtenregeling

Wanneer u niet tevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Als wij op de hoogte zijn van uw ontevredenheid, kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt onderaan een klachtenformulier invullen of ons telefonisch benaderen om uw klacht samen te bespreken.

Als dit lastig voor u is of als u er met ons niet uitkomt, kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier op de website van SKGE gebruiken. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.